The wishlist name can't be left blank

Česta pitanja i odgovori

Kontakt 

Kako da stupim u kontakt?

Možete se obratiti našoj korisničkoj službi klikom na vezu "Kontakt" na dnu web stranice.

Predstavnik će se pobrinuti da na vaše vaše pitanje odgovori što je prije moguće. Odgovor možete vidjeti u poštanskom sandučicu svoje adrese e-pošte koju ste unijeli uz zahtjev.

 

Plačanja

Koji su načini plačanja dostupni?

U našoj trgovini nudimo sljedeće načine plačanja kreditnom karticom,(Visa, Mastercard), PayPal , predračun i pouzećem.

 

Kako se koristi kod bona?

Naći ćete polje u koje možete unijeti svoj promotivni kod na stranici “Potvrda narudžbe” u postupku naplate, ispod popisa svih svojih željenih proizvoda. Samo kopirajte kod i kliknite “Zalijepi” u okvir ili ga upišite točno onako kako vidite bez razmaka i kliknite "POŠALJI” da biste ga primijenili na svoju narudžbu. Tada će se na stranici pojaviti poruka s podacima o kodu za popust.

Ako uneseni premotivni kod ne funkcionira mogu biti razni razlozi:

Po narudžbi se može koristiti samo jedan promotivni kod.

Uvjeti se razlikuju od koda do koda. Pregledajte detalje popisa, uključujući datum isteka i minimalnu vrijednost narudžbe.

Ako i dalje imate problema s korištenjem promotivnog koda, kontaktirajte nas putem maila.

Molimo navedite nam detalje vaše narudžbe, kao i korišteni promotivni kod i gdje ste pronašli.

 

Gdje mogu pronači kod za popust?

Preporučujemo da se pretplatite na naš e-mail newsletter jer svojim kupcima često šaljemo posebne popuste.

Možete nas posjetiti i na našoj Facebook stranici ili pripaziti na natpis na našoj početne stranice. Tamo također s vremena na vrijeme objavljujemo promotivne kodove .

 

Dostava

Koliki su troškovi dostave?

Troškovi dostave za standardnu dostavu unutar Hrvatske iznose 25 kn.

Za narudžbe u iznosu višem od 499,00 Kn dostava je besplatna.

Opciju dostave možete odabrati tijekom postupka narudžbe, gdje se takoder prikazuje predviđeni datum isporuke .

Napominjemo da državni praznici nisu uključeni u predviđeni datum isporuke.

 

Mogu li poslati narudžbu na drugu adresu?

Naravno, vašu čemo narudžbu dostaviti i na drugu adresu za dostavu, tj. prijateljima ili u vaš ured.

U procesu plačanja kliknite "Adresa za dostavu razlikuje se od adrese za naplatu" ili "Dodaj drugu adresu za dostavu". Tamo tada imate mogučnost unosa druge adrese za dostavu.

 

Kada će moja narudžba biti otpremljena?

Ako naručite prije 12 sati tekućeg dana, narudžba ce biti poslana isti dan.

Standardne narudžbe otpreme isporučuju se sljedeći dan.

U mirne dane moguće je da će narudžba biti poslana istog dana.

Ne šaljemo narudžbe vikendom i praznicima.

Naruđbu možete napraviti 24/7.

 

Što ako nisam kod kuće kad mi je narudžba dostavljena?

Ako vašu narudžbu ne dočekate kod kuće, paket ce biti ostavljen u vama najbliži GLS centar. Link u nastavaku:

https://gls-group.eu/HR/hr/trazi-skladiste

 

Preporučujemo odabir adrese za dostavu na kojoj je dostava zajamčena, a i GLS kurir će vas kontkatirati na ostavljeni broj u narudžbi ukoliko vas ne zatekne kod kuće.

Tijekom postupka plaćanja možete odabrati drugu adresu za dostavu i poslati narudžbu, npr neka se pošalje u vaš ured.

Uz pomoć praćenja pošiljke takoder je moguće odrediti željeno mjesto gdje ce se paket isporučivati.

 

Proizvodi

Hoće li rasprodani predmeti biti ponovno dostupni?

Često mijenjamo redoslijed predmeta koji su rasprodani. Ako artikla nema na zalihi, kontaktirajte našu službu za korisnike kako biste saznali hoće li ovaj artikl uskoro ponovo biti dostupan.

 

Narudžbe

Kako funkcionira vaše jamstvo niske cijene?

Nama je važno ponuditi svoje proizvode po najboljoj mogućoj cijeni. Ako smatrate da je proizvod ili dodatak proizvodu jeftiniji od drugog dobavljača, snizit čemo cijenu i čak nadmašiti konkurentnu cijenu.

 

Uvjeti za prilagodbu cijene;

  • Proizvod mora biti na zalihi kod drugog ovlaštenog hrvatskog mrežnog prodavača.
  • Proizvod mora biti nov. Ne smije biti "rabljen" ili oštećen.
  • Proizvod mora biti identičan proizvodu na našoj web stranici
  • Proizvod ne smije biti dio posebne ponude (npr. "3 proizvoda po cijeni od 2" itd.)
  • Proizvod mora biti original, a ne kopija.
  • Proizvod se mora nuditi po punoj cijeni i ne smije biti u prodaji od dobavljača.
  • Proizvod ne smije biti snižen zbog skorog zatvaranja trgovine dobavljača.

 

Naše obećanje podudaranja cijena ne odnosi se na proizvode koji se prodaju putem web mjesta poput Amazon Marketplace, Ebay itd.

Napominjemo da se naše jamstvo najbolje cijene ne može kombinirati s drugim posebnim promocijama l ponudama. Naše najbolje jamstvo cijene odnosi se samo na kostime i kostimografske dodatke.

 

Kako zatražiti naše obečanje o podudaranju cijena?

Molimo , da nam šaljete mail ako želite zatražiti naše obećanje o podudaranju cijena. Pošaljite nam vezu do proizvoda na web mjestu mrežnog prodavača gdje ste vidjeli proizvod.

Samo ime web stranice nije dovoljno.

Uskoro ćemo vam odgovoriti kako bismo potvrdili je li prihvaćen vaš zahtjev za podudaranje cijena.

Odgovor ce vam dati i više detalja o tome kako iskoristiti novu nagradu,

 

Jeste li vec naručili?

Ako pronađete proizvod po nižoj cijeni od drugog dobavljača nakon što ste već naručili, to nije problem. Razliku vam možemo vratiti u roku od 15 dana od predaje narudžbe. Ovu opciju možete odabrati i ako želite odmah kupiti proizvod i ne želite čekati naš odgovor. Pošaljite nam vezu do proizvoda na web mjestu drugog mrežnog trgovca i broj svoje narudžbe Molimo kontaktirajte nas putem našeg obrasca i pošaljite nam URL vezu do proizvoda na web mjestu ovlaštenog mrežnog prodavača i broj vaše narudžbe.

 

Kako mogu promijeniti illi otkazati narudžbu?

Automatski ćemo obraditi vašu narudžbu u najkraćem mogućem roku, Stoga, nažalost, ne možemo promijeniti ili otkazati vašu narudžbu nakon što platite.

Ako primijetite pogrešku u svojoj narudžbi nakon plaćanja, vratit ćemo vam narudžbu čim nam vratite robu. Nažalost, u ovom slučaju ne možemo vam nadoknaditi troškove vračanja. Cilj nam je poslati narudžbe što je brže moguće. Ispričavamo se zbog mogućih neugodnosti.

 

Nisam dobio potvrdu narudžbe - što mogu učiniti?

Čim završite narudžbu, e-poštom ćete dobiti potvrdu narudžbe u roku od 30 minuta. Ako niste dobili potvrdu, provjerite mapu s neželjenom poštom. Ako ga tamo ne možete pronaći, kontaktirajte našu službu za korisnike i zatražite novu e-poštu s potvrdom narudžbe

Kada je vaša narudžba poslana, e-poštom čete dobiti potvrdu o otpremi. Ovdje ćete pronaći kod za pračenje dostave koji vam omogucuje prikaz statusa vaše isporuke

 

Kako mogu dobiti potvrdu o PDV-u?

Ako trebate potvrdu s porezom na promet kontaktirajte nas putem maila. Poslat cemo vam kopiju potvrde.

 

Zaštita privatnosti i sigurnost korisnika

Kako se postupa s osobnim podacima?

Kada naručujete s naše web stranice od vas prikupljamo sljedeće podatke: vaše ime, adresu i adresu e-pošte.

Ne prikupljamo i ne pohranjujemo detalje korištene u plačanju

Plačanje se vrši putem pružatelja sigurnih plaćanja.

Podaci koje prikupljamo nalaze se na sigurnim poslužiteljima.

 

Podaci koje od vas tražimo koristit će se samo u sljedece svrhe:

  • da vas informiramo o posebnim ponudama, novim proizvodima i uslugama koje vas zanimaju
  • tražimo povratne informacije, kako bismo osigurali da naša web stranica i komunikacija s vama budu što relevantnija za vas

U svakom trenutku možete otkazati pretplatu na naše oglašavanje putem e-poste jednostavnim klikom na vezu "odjava" u bilo kojoj našoj e-pošti za oglašavanje.

 

Jesu li moji podaci na sigurnom kod vas?

Sigurnost vaših osobnih podataka i podataka o plačanju shvačamo vrlo ozbiljno. Uvjeravamo vas da je, zahvaljujuči našim sigurnosnim mjerama, narudžba na našoj stranici jednako sigurna kao i naručivanje telefonom.

Dok unosite svoje osobne podatke, nalazite se na vrlo sigurnoj, SSL šifriranoj vezi. Imamo najnapredniji sigurnosni softver trenutno na tržištu za internetske prijenose. To znači da prijenosi na našem web mjestu imaju isti sigurnosni standard kao i prijenosi u financijskim institucijama. Za obradu prijenosa kreditnih kartica koristimo visoko uglednog i sigurnog pružatelja usluga plačanja (Six payments). To znači da ne pohranjujemo nikakve podatke o plačanju ili podatke o kreditnoj kartici. VIše informacija možete pronaći našoj Politici Privatnosti.

Prijava na e-newsletter

Prijavite se na naš e-newsletter i obavijestit ćemo vas o našim novim proizvodima i posebnim promocijama.

Brza dostava

Dostava od 2-5 Dana

različite moguĆnosti plaĆanja
100% sigurnost
kupnje
Besplatna dostava

iznad 499 kn

Nazovite nas
+385 913 300 745